پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215318
پروژه‌هاي قابل واگذاري در چهارمحال و بختياري شناسايي شود
تاریخ انتشار : 1395/04/02 08:57:35
نمایش : 1122
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد پروژه‌هايي که قابليت واگذاري به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي را دارند شناسايي و در قالب کتابچه گردآوري شوند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، قاسم سليماني امشب در ستاد اقتصاد مقاومتي استان اظهار داشت: اداره اقتصاد و دارايي استان بايد با دستگاه‌هاي متولي مانند صنعت و معدن، جهاد کشاورزي، امور آب و گردشگري در مورد پروژه‌هايي که قابليت واگذاري به سرمايه‌گذاران خارجي و داخلي را دارند تبادل نظر و تقسيم کار کنند.

وي با بيان اينکه تحرک قوي‌تري در بخش سرمايه‌گذاري استان بايد صورت گيرد، افزود: اداره کل اقتصاد و دارايي استان در بحث سرمايه‌گذاري بازخورد قوي و عملياتي نداشته به همين دليل هماهنگي بيشتري بايد بين دستگاه‌ها براي ارائه پروژه به سرمايه‌گذاران انجام شود.

استاندار با بيان اينکه مذاکرات جزء ذاتي سرمايه‌گذاري است، بيان کرد: براي عملي شدن مذاکرات مسئولان استان با سرمايه‌گذاران خارجي بايد از سخن فاصله بگيرند و وارد فاز عملياتي شوند.

سليماني با اشاره به اينکه اداره کل اقتصاد و دارايي واسط بين سرمايه‌گذاران و دستگاه‌هاي اجرايي استان در خصوص واگذاري پروژه‌ها به سرمايه‌گذاران است، ادامه داد: استان امکانات خوبي در زمينه‌هاي مختلف براي ورود سرمايه‌گذاران دارد اما مديران بايد تحرک و عملکرد بيشتري داشته باشند.

وي عملکرد در خصوص جذب سرمايه‌گذار و واگذاري پروژه به آن‌ها را با بحث توسعه استان زاويه‌دار دانست و تصريح کرد: اگر در بخشي قرار است سرمايه‌گذاران ورود پيدا کنند بايد حتماً دستگاه مربوطه به دليل تسلط بر موضوع حضور داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اقتصاد و دارايي استان به عنوان مسئول جذب سرمايه‌گذار بايد جلساتي با دستگاه‌هاي داراي پروژه قابل واگذاري به بخش خصوصي برگزار و پروژه مهم استان را شناسايي کند تا به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي معرفي شوند.

سليماني در ادامه خواستار تأمين برق پروژه‌هاي کشاورزي با پيشرفت بالاي 60 درصد شد و بيان کرد: واحدهاي توليدي استان چنانچه بتوانند در کنار واحد توليدي خود واحد توليد برق نيز راه‌اندازي کنند برق توليدي مازاد بر مصرف واحد از آن‌ها خريداري مي‌شود.

به گزارش تسنيم در اين جلسه 27 پروژه بخش صنعت، معدن و تجارت استان براي معرفي به بانک‌هاي عامل به منظور دريافت 340 ميليارد ريال تسهيلات تصويب شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html